Zondag 8 september is de startzondag. Bij mooi weer is deze dienst in het Openluchtmuseum, waar u vanaf 10.00 uur welkom bent voor koffie en thee, waarna om 10.30 uur de dienst daar zal plaatsvinden. Mocht het onverhoopt slecht weer zijn, zullen de deuren van onze kerk en Ons Gebouw open staan.
Voorgangers zijn ds. Jan Adriaanse, ds. Roelof Kloosterziel en ds. Gerco Veening.

Na de dienst wordt iedereen uitgenodigd in Ons Gebouw voor de ontmoeting en iets lekkers als kleine lunch.

Wanneer iedereen een bloem meeneemt worden daar weer boeketten van gemaakt.

Vanaf nu kunt u ook met de hierbij afgebeelde  QR-code uw gift voor de collectes overmaken.

Contactpersonen- en adressen
Karin Baanstra en Hanneke Spermon zijn contactpersonen voor onze gemeente en zij zijn te bereiken via telefoonnummer (Karin) 06-30535943 of (Hanneke) 06-14891130.  Zij kunnen voor dringende zaken, overlijden, ziekte, ziekenhuisopname, enz. gebeld worden.
In geval dat u een hulpvraag hebt voor de diaconie dan kunt u dat laten weten via de mail: diaconieootmarsum@outlook.com

Volg ‘onze’ pelgrims
Celesta en Wim houden ons, waar mogelijk, wekelijks op de hoogte van hun belevenissen op hun pelgrimstocht naar Santiago. Op deze wijze kunnen we hen als Protestantse gemeente volgen en houden we contact met hen. Ook deze week hebben zij weer een verslag gestuurd wat ook al op de site staat onder het kopje ‘KERK IN BEWEGING’