Voorganger:                              ds. Roelof Kloosterziel
Lector:                                        Ineke Overbosch
Orgel en vleugel:                      Herman Koops

Pastoraat
De bloemen uit deze viering gaan als felicitatie naar mevr. G. Hasselo – Wonnink, zij vierde afgelopen week haar verjaardag.

Collectes
Aan het einde van de viering zijn er twee collectes.
1. Rode Kruis

De collectezak in de standaard in het portaal is voor deze collecte bestemd.

2.Plaatselijke Diaconie
De opbrengst van de tweede deurcollecte is bestemd voor de plaatselijke Diaconie. De diaken staat na de dienst met de collectezak bij de uitgang. Mocht u niet in de dienst komen, dan kunt u uw bijdrage voor de plaatselijke diaconie ook altijd overmaken op: NL95 RABO 0140136088

Hebt u een hulpvraag voor de diaconie dan kunt u dat laten weten via de mail:
diaconieootmarsum@outlook.com

Napraten onder het genot van koffie of thee
Na de dienst nodigen wij u uit om een kopje koffie of thee met ons te drinken in Ons Gebouw. Elkaar echt ontmoeten en met elkaar bij en/of napraten.

Contactpersonen- en adressen
Karin Baanstra en Hanneke Spermon zijn contactpersonen voor onze gemeente en zij zijn te bereiken via telefoonnummer (Karin) 06-30535943 of (Hanneke) 06-14891130.  Zij kunnen voor dringende zaken, overlijden, ziekte, ziekenhuisopname, enz. gebeld worden.
In geval dat u een hulpvraag hebt voor de diaconie dan kunt u dat laten weten via de mail: diaconieootmarsum@outlook.com

Kaartje voor zieke gemeenteleden.
Wij bieden de mogelijkheid om een kaartje te kunnen sturen; de ouderlingen zorgen op zondag voor de namen en adressen van zieke gemeenteleden.
Gemeenteleden kunnen hier zelf ook even naar vragen.

Zaterdag 4 mei Dodenherdenking
19.00 uur in de H.H. Simon en Judaskerk m.m.v. het koor Ootmusica
Voorganger: pastor Jan Kerkhof Jonkman

Aansluitend vindt de herdenking op het Bergplein plaats.

Zondag 5 mei Bevrijdingsdag
Volgende week zondag 5 mei gaat ds.  Joke Berkhout uit Vroomshoop voor in de dienst.

Hemelvaart
Op donderdag 9 mei is het Hemelvaart. Er is dan een gezamenlijke viering met de andere gemeentes van de Kleine Ring in Oldenzaal. We zijn vanaf 10.00 uur welkom in de Hofkerk waar koffie of thee klaar staat. De dienst begint om 10.30 uur.

Tijdens de dienst zingen wij bij het gebed voor de nood in de wereld:

en bij het afsluitende gebed: